Gamla Stan



I går började vi dagen i Gamla Stan, där vi mötte upp Sparris. Sedan gick vi runt bland de små gatorna och gränderna. Man känner sig nästan som en turist själv, eftersom man (i alla fall jag) så sällan är i Gamla Stan.

















Det var ju så fint väder! Vi satt och njöt både här...



...och där!





Sedan mötte vi upp ett helt gäng tjejer och begav oss till Stadsmissionens takterass (som jag verkligen kan rekommendera) där vi käkade och pratade bort några timmar. Solen värmde och jag smörjde manisk in nosen med solskyddsfaktor 30. En alldeles underbar söndag, var det. Man kanske ska ta och hänga mer i Gamla Stan?


Kommentarer
Postat av: Sara

Men åh så mysigt. Måste försöka ta mig uppåt huvudstaden, så många år sen jag verkligen var där och strosade :)

2012-05-14 @ 08:27:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fantastiskt! Gamla Stan blir lätt lite bortglömd när man bor här. Varje gång jag är där så tänker jag att jag borde gå dit oftare. Inser att denna vecka blir svår men tycker att vi borde ses typ nästa vecka. Lunch i Humlan typ? Kram

2012-05-15 @ 06:44:02
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0