Inmundigat i mars



Schweizisk käse salat med mormors speciella dressing.



Quiche med fetaost och purjolök.



En av mina comfort foods: quesadillas.



Alldeles för många kakor som under en period fanns i köket på kontoret.



Frukt sallad. Alltid lika gott.



Sallad med parmesan, gröna linser och wienersojakorv.



Ostomelett.



Något som i stort sett aldrig händer hemma hos undertecknad: egengjord cocktail. Här: Jennys version av strawberry daiquiri.



Den godaste av mars frukostsmoothies: en banan, en halv avokado, en bit söt färsk ananas, juicen från en apelsin, en näve frysta jordgubbar och sojamjölk.

Jag älskar som bekant mat och dryck. Jag älskar även att fota mat och dryck. Ovan ser ni mer eller mindre lyckade foton från min ajfåns marsarkiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0