Fredagsbestyr /NK:s saluhall



På fredagar har jag en speciell tradition om det inte är AW på G. Jag vandrar bort till NK efter jobbet och botaniserar i NK:S saluhall. Som faktiskt är en helt vanligt ICA-butik, men med bättre sortiment. Ibland låtsas jag att jag är tillbaka i Paris igen. Det finns mycket franska varor i saluhallen. Jag älskar att gå runt där bland hyllorna och titta och klämma. Sedan väljer jag något gott. I fredags blev det beståndsdelarna i en Toast Skagen och ett alkoholfritt bubbel. Perfekt för inledningen på min lugna helg jag beslutat mig för att ha (och verkligen lyckats!). Nästa vecka kanske jag provar alla franska ostar från ostdisken. Och någon god choklad kanske...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dit går jag med! Så bra att börja helgen där. Love it.

Jag får lite Wienkänsla när jag går där...



Toast skagen är en favorit. Jag hinner knappt landa så vill jag ha en!



Ha en härlig söndag Jenny!



Kram

2012-03-11 @ 16:19:21
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vet inte om mitt inlägg kom fram - sessionsdata krångel!



Vad jag skrev vad: helt rätt! NK saluhall. Så bra. Jag känner som jag är i Wien när jag går där....



Och toast skagen. Hinner bara landa så vill jag ha en.



Hoppas du har skön söndag Jenny!



Kram

2012-03-11 @ 16:36:29
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Sofia

Låter helt klart som en bra tradition =) Blev dessutom sugen på toast skagen nu så det blir nog till att leta ingredienser i veckan.

2012-03-11 @ 17:13:39
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0