Arbetsdagens höjdpunkt



Ambassadören bjuder på choklad från underbara Ejes och jag får det höga nöjet att gå runt och bjuda alla. Tre slank ner hos mig själv. Jösses alltså! Jag har försökt hålla mig undan godsaker den sista tiden då jag har varit trött och inte har velat toppa tröttheten sockerfall, men nu kunde jag inte låta bli. Det är skillnad på choklad och choklad! Dessa var bland de godaste pralinerna jag har ätit! Dessutom blev jag mycket populär. I bland kan det vara kul att vara "the messenger".

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ingen regel utan undantag och riktigt fin choklad kan knappast räkas som godis, snarare en delikatess!

Kram

2012-03-07 @ 13:57:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0