Årets första bad

 
Jag har, vad jag kan komma på, aldrig badat i Mälaren förut. Lite konstigt, kan jag tycka. Men bor man i Mälarlunden - som vi under helgen gjorde - måste man ju bada i Mälaren! Jag är en otrolig badkruka och brukar inte bada i första taget (förra året enkom en gång, så där jättesent bara för att jag skulle kunna säga att jag badat i alla fall). Jag hade heller inte packat badkläder. Så i underkläder och en tisha hoppade jag i plurret för första gången i år. Och för första gången någonsin i Mälaren. Med brudgummen, hans bror, prästen som vigde dem och våra vänner. Fantastiskt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men lite skönt ändå ;) haha

pusss

Svar: Jo, men det var skönt! liiite kallt...
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-02 @ 16:20:57
URL: http://fjaelkis.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh älskade mälaren. Det ser härligt ut!

Svar: Ja, det var mycket, mycket härligt! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2012-07-02 @ 17:03:27
URL: http://withsofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0