Statusuppdatering





Fredag. Jag åt min semla, tittade på sista avsnittet at Homeland och blev så sugen på mer CIA att jag såg filmen The Double också (där min favorit Stephen Moyer var med på ett hörn). Och så sov jag. I elva timmar. ELVA! Sömnen är den bästa medicinen (och semlor!). Nu känner jag mig lite bättre. Men jag ska vila mer, så att den här sjukdomen helt försvinner tills nästa vecka, då jag har mycket att se fram emot. Nu är det kaffe och Spanarna i P1 som gäller. De pratade just om en mycket intressant grej angående hur pengar är lika mycket tabu i Sverige som sex är i USA och hur vi kan prata om det ena men inte det andra i repektive land. Lyssna på podcasten, vetja! Trevlig helg, alla!


Kommentarer
Postat av: Maria Hirvonen

mycket semlor blir det ;)

vad blir det för semla på fettisdagen? hemmagjord?

2012-02-18 @ 12:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0