Mitt-i-veckan-lyx





Jag fortsätter denna vecka på temat laga mina föräldrars mat. Igår var det dags för ett av pappas - laxtoast med pepparrotsdipp. Egentligen skulle det vara lördagens mat. Men jag lyxade till med att göra den mitt i veckan istället. Det där med vardagslyx, ni vet. För övrigt kan man säga att mina föräldrar genom teknikens under faktiskt bjöd på gådagens middag. TACK! Jag har världens bästa föräldrar. I dag är det ännu en gång dags för middagsklubben. Länge sen sist. Denna gång besöker vi söder i vår jakt på god mat. Vardagslyx igen, med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Taaack!! Ja helt otroligt fantastiskt! Så kul att fylla år hehe :-D

2012-02-02 @ 00:50:24
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0