Dagens fail

Hummern alltså. Jag gillar att arbeta med händerna. Vad jag än gör. Så även med gårdagens hummer. Trots att restaurangen erbjöd diverse verktyg för ändamålet. Ja alltså, jag äter ju inte med händerna. Bara bryter klor och sådant. Mina händer doftar stinker fortfarande, de citrusdoftande servetterna på restaurangen och åtskilliga tvagningar till trots. När jag på tunnelbanan tog tag i stången när tåget bromsade in hamnade min hand precis vid en medresenärs näsa. Som instinktivt vände på huvudet. Fail. Vad göra?

Och när vi ändå är inne på fails. What's upp med istiden vi fått? Burr! Nu: positivt tänkande och mailbesvarande. Trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0