Lite ledsen

Idag är jag lite nere och ledsen. Det har verkligen börjat om igen. Det där med att inte ens få behålla vatten. Efter en hel vecka i sjukbädden. Och allt för att jag åt vanlig mat för tidigt tydligen. Nu måste jag börja om igen, säger sjukvården. Den här bloggen ska ju fokusera på det positiva i livet men just nu har jag väldigt svårt. Jag har gått ner läskigt mycket i vikt, min hy är som fnöske, mitt ansikte ser ut som det på Skriet och jag har inte mycket lust till något. En halv dag fick jag vara frisk. Nu är det avslagen cola och blåbärssoppa istället. Och alla andra adventsmyser, pysslar och går på julskyltning. Idag har jag svårt att fokusera på något positivt. Jo: play-TV. Och vätskeersättning.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej! :( Jag tycker så synd om dig. Krya krya krya! <3

Svar: Tack så hemskt mycket! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 14:08:32
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Ellinor

Men stackars lilla vännen min! Är du säker på att det verkligen "bara" är kräksjukan? Detta låter ju 1000 gånger värre och att det har hållit i sig så länge...Du får inte tyna bort. Hoppas att du har kontakt med vården (även om det inte alltid är till så stor hjälp) och att de elaka bacillerna snart lämnar ditt vackra jag ifred!

Krya på dig!

Svar: Ja, 2012:s vinterkräkis är värre än någonsin, men kan liksom "smitta sig själv" om man har otur. Inte ens handsprit hjälper. Nu är jag väl mer "magsjuk", då det började igen för att magen inte klararde av vanlig mat som jag åt i fredags, jag måste tydligen äta kokt ris, kokt potatis och kokt fisk upp till en vecka innan jag kan äta avnlig mat igen... :( Stort tack för dina fina ord! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 15:24:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Gittan

Gode värld , det kan inte finnas så mycket Jenny kvar då ??? Vilken himla envis bacill som angripit Dig !!! Hoppas det vänder nuuu och ta hand om Dig vännen ..... Krya-på-Dig kramar från faster o farbror

Svar: Tack så mycket faster och farbror! Kramar till er!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 16:14:03
Postat av: Sofia

Fy vad tråkigt att höra. Hoppas verkligen du kan krya på dig snart!

Svar: Tack så mycket!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 17:54:30
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Angus

Men det va mig en hemskt envis calicivirus du råkat ut för!! Värdelöst! Det va snorkallt ute idag så det var positivt med att stanna inne! Stor kram

Svar: Ja, det där jädra viruset kan fara och flyga, helt enkelt. Stor kram tillbaka!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 19:54:20
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Men fy!! Hoppas verkligen att du snart är bättre min vän!

Svar: Tack!!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-02 @ 21:11:05
Postat av: Lotta

Finaste du! Blir ledsen att läsa det här...så besvärligt och kämpigt. Jag förstår att du mår rejält dålig. Blåbärssoppa är bra iallafall och morotspuré. Hoppas det vänder snart!

Sköt om dig <3

Svar: Tack så mycket finaste Lotta! Det värmer! <3
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-03 @ 04:46:41
Postat av: Sofia

Stackars dig. Det känns ju så hopplöst när man blir bättre för att sedan bli sämre igen. :( Hoppas det går över snart.

Svar: Tack så mycket Sofia!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-03 @ 11:56:09
URL: http://withsofia.wordpress.com
Postat av: Johanna - Tillvaron.se

Men fy farao. Aldrig haft vinterkräk och ser efter detta verkligen inte fram emot den första som lär komma någon gång. Stort krya på!

Svar: Tusen tack!
Jenny Lina Carlsdotter

2012-12-03 @ 13:46:52
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0