Lek med mig!











I helgen som gick hann jag och Fison med en sol- och hundgosstund vid Smedsundsbadet. En för oss helt okänd tollare som fram till oss med en leksak och ville att vi skulle kasta den åt honom. Han var helt ljuvlig. Liksa så vädret. Helgen ska ju tydligen bli ännu varmare och ännu soligare med temperaturer över tjugostrecket. Hundgos kan det även bli om jag har turen att träffa hunden jag är hundmoster till. Jag ska nämligen till föräldrahemmet och packa ner resten av mitt liv som står på deras vind, för att sedan transportera det till hufvudstaden.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härliga bilder!

2011-09-30 @ 17:41:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0