Le Artichaut



Höstens mat är god minsann! Jag bjöd pappa Carl på kronärtskocksmiddag igår. Populärt. Jag älskar kokta, färska grönsaker. Majs, rödbetor, kronärtskocka, you name it. Lite smör till är allt jag behöver. Det händer förresten spännande saker i mitt liv nu. Bloggen kanske blir liiite lidande. Eller inte. Vad vet jag. Men jag rapporterar såklart vad som händer så fort jag själv vet det, så att säga. Men ni kan väl hålla en tumme eller två för att saker och ting blir som jag önskar, va? Trevlig lilllördag, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande, håller tummarna för dig! Och blir lite nyfiken ;-)

2011-09-14 @ 10:19:00
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Helena, Agnes och Tobias

Vi håller allt som går!! Puss

2011-09-14 @ 16:56:16
Postat av: Ellinor

Visst är det gott!

Så många av våra svenska frukter och rotfrukter smakar som bäst så här års.



Spännande med förändringar! Ser fram emot alla avslöjanden :)



Kram

2011-09-15 @ 07:13:33
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0