Höst



Ja nu går det inte att förneka längre hörrni. Nu är det höst. Prognosen säger att det ska vara 11 och klart. Termometern gick just upp till 7,9 och ute ligger dimman tjock. Jag hade hoppats på en riktig varm och lång brittsommar. Hm. Vissa tycker det är mysigt med höst. Visst, ibland. Men har man jobbat hela sommaren och inte badat en enda gång är det lätt att bli lite bitter. Det tänker jag dock inte bli. Tända ljus, massor med filmer och mys får bli botemedlet, tror jag. Och med helgen kommer återförening med mitt tjejgäng, så klaga ska jag faktiskt inte. Leva i nuet var det. Trevlig helg, alla!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Även om jag är en sommarperson så tycker jag verkligen om hösten =)

2011-09-09 @ 11:32:39
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

Jag gillar faktiskt hösten och särskilt sådana vackra höstdagar vi den senaste veckan fått njuta av. Men precis som du är jag lite besviken på sommaren som var. En sommar som faktiskt inte var så mycket sommar.

Hoppas du får en fin helg!

Kram

2011-09-09 @ 21:52:40
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0