Muffin Bakery













Jag och vännen hoppade in på Muffin Bakery (gud vad jag vill sätta ett "the" framför alltså, men så heter det inte) i söndags. Vi köpte två gigantiska muffins och tryckte så pass mycket att vi mådde illa hela eftermiddagen. För att de var så goda att vi åt för mycket, alltså. Vi valde en med rabarber, vit choklad och kardemumma och en med brownie och cheesecake. Vårt tips efter egen erfarenhet är att köpa en stor och dela. De små är för små (och inte lika prisvärda), men de stora är lite för stora. Men åh, så goda! Jag vill bara dit igen och prova andra smaker. Prova!

Muffin Bakery, Linnégatan 42, 114 47 Stockholm, 08-663 02 22


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Håller med, sätt dit ett "The" för guds skull! ;) Men det ser riktigt gott ut...

2011-10-18 @ 09:11:13
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så gott!

2011-10-18 @ 10:57:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Helena Andersson

Men åh, jag vill också vara med!! Vi måste boka in ett besök och hinna med att göra allt trevligt! Kram

2011-10-18 @ 12:44:29
Postat av: Ellinor

Tack för tipset! Lägger det på minnet inför ett framtida besök i stora staden.



Kram

2011-10-18 @ 13:44:27
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ojojoj...dit måste jag nästa gång det blir ett stockholmsbesök. Muums!!

2011-10-18 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0