Vinter?







Jag fick en smärre chock när jag skulle ta mig till jobbet igår. Alltså, jag vet ju att efter höst kommer vinter, att det blir kallare och kallare. Men vi har ju haft det så ljummet att jag inte riktigt trodde det skulle hända, på något sätt. Gårdagsmorgonen var helt inbäddad i ett tjockt laget frost. Det stack i nästan och det bildades stora moln när jag andades ut. Det var ljuvligt vackert. Fast jag har ju inte kemat den där varma jackan än... Vädret i radion säger dock att ett högtryck är på väg in. Jag gamblar lite till med jackan.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Här har det varit riktigt kyligt i veckan. Nu verkar det dock som om det blir mildväder igen. Jag är glad så länge snön inte kommer ;)

Kram

2011-11-17 @ 11:45:42
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sofia

Men vad mysigt! Vi hade minusgrader i morse för första gången så snart är det nog vinter här också.

2011-11-17 @ 15:11:11
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0