Self pity day

Den där sjukdomen jag gick hem tidigt med i torsdags ni vet? Den jag ignorerade i går för att jag var tvungen att jobba. DEN sjukdomen. Är inte borta. Sjukvårdsupplysningen och Täby jourcentral tyckte att det var mycket viktigt att jag kom in. Så det blir sjukan i eftermiddag. Håll tummarna för något man kan bota med antibiotika så jag är frisk tills måndag. Jag har inte tid att vara sjuk.

Det är nu man tänker att det kanske inte är så där jättekul att bo i singelhushåll, after all...


Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Nej, det är verkligen nackdelen med att vara singel, eller särbo som i mitt fall. Finns inget värre än att vara ensam när man är sjuk!

Krya på dig, hoppas det inte är något allvarligt!

2011-11-19 @ 12:37:01
URL: http://christineiparis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nejmen Jenny. Hoppas verkligen att det blir bättre! Vad var det för fel?? Vet du, jag tycker vi kör en triofika du jag och Kia snart. Eller kanske en AW, det kan man väl få gå på fast man är föräldraledig ? ;)

2011-11-19 @ 16:41:55
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0