Min söndag







Fantastisk och lång promenad hela vägen från St Eriksplan, runt Djurgården, via Berns för några timmars paus med te, läskeblask och snack och vidare till Slussen där jag tog tuben hem för att laga trattkantarellpasta. Bra söndag. Det som emellertid inte var bra var att jag sov lite för länge på morgonen (vilket i och för sig var skönt då), vilket resulterade att jag överhuvudtaget inte kunde somna igår kväll. Eller natt. Ungeför tre och en halv timme sömn, blev det till slut. Lite segt nu, måste jag erkänna... Men nu: ny vecka! Ha en trevlig sådan, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vackra bilder. Hur trött man än må vara, är lite frisk luft alltid bra!

Kram

2011-11-14 @ 08:49:33
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0