Götgatsevent

















Torsdagskvällen bjöd på event på Gina Tricots nya flaggskeppsbutik på Götgatan. Vi fick öl men missade goodiebagsen, fick lyssna till Rebecca som var DJ och handla till 50 %. Det visade sig att Svate fotade också, kul. Jag har sagt det förr och säger det igen - jag gillar verkligen det här med events i vardagen. Verkligen. Fast kanske med mindre folk. Jag blev så svettig av allt folk och trängsel att jag fick duscha när jag kom hem. Så jag kunde prova de nya kläderna jag köpt, och passande nog kläderna jag köpt av ovannämnda Rebecca, som låg i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem. Ja alltså kläderna låg där och väntade, inte Rebecca. I alla fall. Fler events, tack!

Idag välkomnar jag min familj till Hufvudstaden. Huvudmålet förutom att umgås är Moderna Muséet. Min favoritkonstnär är, för er som inte känner till det, Monet. Jag är peppad till max. Men först - kaffe, ekot och fredagsfika på eftermiddagsmötet på jobbet. Trevligt veckoslut, alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0