Tvätt och rödkittsost





Lördagen var rafflande. Avfrostning av frysen, fem maskiner tvätt och vikning av lakan. Jepp. Men efter flera helger av "fläng" (jag har fått höra otaliga gånger på sistonde att jag "flänger runt så mycket", själv tycker jag givetvis att jag gott kunde flänga mer) och utgång kunde det kanske passa med en hemmahelg. Jag firade med en massa god rödkittsost (jag förtärde nästan rubbet på brickan ovan) till två filmer och sov både länge och väl. Kan behövas. Det är mycket framöver. Många olika jobb och nästan varje helg under hela sommaren kommer tillbringas i olika svenska städer för diverse tillställningar (flänget kommer tillbaka, med andra ord). Efter det hoppas jag på en liten resa utanför Svedalas gränser. I hemlighet drömmer jag om ännu en trip till Sri Lanka. Men det blir det nog inte. 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det later som en bra helg! Man behover ladda batterierna och fa lite ordning hemma ibland.

Jag svarade dig i min blogg forresten!



Kram fran Lisa

2011-05-29 @ 16:16:38
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Du får höra av dig om du flänger omkring i mina neighbourhoods ;)



Kram

2011-05-30 @ 07:24:31
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0