Plastic fantastic











Igår kväll var jag på något så vuxet som ett Tupperwareparty. Demo-tanten sa under demonstrationen gång på gång saker som "Den här vet jag med all säkerhet att samtliga av er redan har, men nu finns den i grönt också" medan alla nickade för att sedan titta nyfiket på den nya färgen. Jag bara satt och log. Som Tupperwareoskuld tog jag som sig bör det väldigt lugnt min första gång och beställde enkom en istärningsmakapär. Men på köpet fick man välja en present, och jag valde en tång som man ju så fiffigt kanske kan ta isen med då? Sedan blev det fika medan demo-tanten gjorde i ordning allas beställningar. Lagom till mors dag ska vi få våra produkter. Nu är jag inte längre en platsbytteoskuld, gott folk.


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh:( jag är så bitter för att jag missade det där upptåget! Har såna härliga minnen från den tiden då min mamma brukade ha plastparty ^^.

2011-05-17 @ 17:24:31
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0