Björnminne





Kommer ni i håg mitt möte med Björn Hellberg förra sommaren? Jag mötte honom ena dagen, och Ranelid nästa? I alla fall. Min ömma moder var i Laholm i helgen och sprang på honom på en bokaffär där han signerade böcker. Björn kände tydligen igen henne och kom ihåg mig med dessutom. Så han skickade med en liten hälsning till undertecknad och i söndags fick jag ett litet paket av min ömma moder (vilket kändes helt fel då det var hon som skulle uppvaktas just denna dag). Han har ett otroligt minne, den där Björnen, alltså.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vad skoj! Jag har en bok som Fredrik Lindström signerade till mig efetr att jag gjort en intervju med honom för cirka fem år sedan. Har fortfarande inte lyckats tyda vad det står ;-)

2011-05-31 @ 18:38:48
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Mia

Så fint! Vissa människor är helt enkelt lite snällare, lite underbarare än andra. Så är det bara.

2011-05-31 @ 23:09:35
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0