Välgödd



Vid fyrahugget i natt när vi hade styrt kosan hemåt för att lägga dansskorna på hyllan för denna helgen ställde Kristin sig och gjorde omelett till undertecknad. Detta serverade hon med indiskt chaité och högläsning i sin favoritnovellsamling. Imorse bjöd hon på ännu en himmelsk omelett och hemgjord smoothie som vi avnjöt tillsammans med kaffe och Vasaloppet. Sedan bar det av ut i solen för mer kaffe för att avsluta det hela med en sen lunch. Hon är allt för bra fin hon. Och jag är glad och välgödd. Och som jag rapporterade i min facebookstatus också skabbrävig. Jag flagar över hela kroppen. Damn it, Sri Lanka sun!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag lyckades faktiskt slippa flagningen efter Thailand, men det krävdes ju smörj smörj och mera smörj. =)

2011-03-06 @ 20:09:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Omelett är aldrig fel. Alltid rätt. Jag mumsar på en nu med kyckling, räkor och keso. Mums!

2011-03-06 @ 20:33:32
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0