TGIF!



Jag är trött hela tiden, fast jag går och lägger mig svintidigt och tar en powernap efter jobbet. Fast jag idrottar och äter bra. Jag är sur som en citron fast jag inte har pms, blodsockerfall eller sömnbrist. Gud, vad jag behöver helg. Har varit lite mycket på sistonde. Så nu firar jag helg hos Larssons, för att sedan under helgen se en av mina "systrar" giftas bort till en stilig amerikan. Precis vad jag behöver. Och nästa vecka hoppas vi på bättre humör och pigghet. Jajjamen, tack gode Gud att det är fredag. Trevligt veckoslut, alla!


Kommentarer
Postat av: Helena A

Stor kram till dig mitt hjärta!

2011-06-17 @ 08:56:57
Postat av: Sofia

sv: Tack snälla du! =) Tror det var något konstigt med bloggen under de senaste inläggen. Eller gäller det alla bilder? Hos mig ser de normala ut. Kolla gärna om det är samma sak med det sista inlägget.

2011-06-17 @ 09:54:42
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

Känner igen det där. Idag blev det dock en välbehövlig sovmorgon, lite löpning och lyxfrukost på det och jag känner att jag i alla fall är på rätt spår igen.



Hoppas att du får en fin helg med bröllop och allt!



Stor kram

2011-06-18 @ 13:33:56
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0