Chill & grill











Ursäkta rubriken. Men den var så passande. För det var precis vad vi gjorde under gårdagen. Drack rosé i en brassestol i trädgården, pratade gamla minnen, käkade god grillmat och min paraddessert vit chokladmousse. Hur trevligt som helst. Idag bär det av till Öret för fest hos fina Kristin. Tre vänner från Hufvudstaden har infunnit sig och löften om vänner från förr har under dagen kommit in. Kan bli hur kul som helst. Jag ska - vädret till ära - sätta på mig en alldeles för kort klänning och skor med alldeles för höga klackar och dansa tills svetten rinner. Så får det bli. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad härligt med grillat! Om två veckor så ska vi grilla så det skriker om det =)

2011-06-05 @ 15:04:01
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Anna

Tycker att jag saknar en bild på dig i din korta klänning och höga klackar!! :) blev ju nyfiken...

2011-06-05 @ 18:35:15
URL: http://naniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0