Statusuppdatering



Jag äter bigaråer och jordgubbar och söker jobb. Det lossnar snart, I can feel it. Det måste det. Min sitauation är fortfarande ytterst ad hoc (i och för sig kanske det är en motsättning då det börjar kännas permanet) och ytterst ohållbart.

Jag kollar på Wallander och hänger tvätt. Konstigt att Wallander går på TV och hela Ystads herrlag i handboll var på ICA idag när jag var och handlade, bara två dagar efter att jag lämnat staden. Försöker högre makter säga mig något?

Det var det hele. Eller jo, jag försökte köpa glass på Hemglassbilen också. Men de hade slut på laktosfritt. Så.


Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer att lossna. Visualisera! Var vill du jobba?

2011-07-28 @ 09:51:39
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0