För EXAKT ett år sedan











...hade Lotta just fyllt år, precis som i år, såklart. GRATTIS Lotta! Då hade jag ställt till med grillkalas i hennes ära och bjudit in vännerna. Till dessert serverade jag kladdkaketårta med jordgubbar, eftersom Lotta inte tycker om vanlig tårta. Detta året har Kristin festen istället, men jag gör snittarna. Dessutom får vi i år besök av finaste Linde (som du kan läsa mer om HÄR) som hälsar på över helgen. Jag ska dessutom guida honom i småstaden. Linde i Linde, kan ju knappast bli bättre! Men först: jobb, fredagsstäd, motion, True Blood med fredagstaco!


Kommentarer
Postat av: kenza

Oh you look as lovely as ever! And that last picture with the strawberries and chocolate...

I have been thinking of you with the tragic events in Norway.

I miss you and really thank you for your kind words on the blog. It is always so nice!

2011-07-29 @ 20:08:25
URL: http://caramelcaramelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0