Linde

Linde är inte bara en stad nära Nora. Det är en man med en syster som heter Nora också. Han och sötaste Elise har osjälviskt låtit mig bo hos dem varje gång jag är på pendlingstur. Jag får till och med snylta på kontorsutrymme, kaffe och fräcka IR-tidskrifter i personalrummet på institutionen. Ja, för smarta Linde är nämligen doktorand. Det ni. Och han orkar med mitt tjat, han lyssnar. Och förstår. Och har en snygg, smart och underbar flickvän. Som också verkar stå ut med mig. Och en underbar hund, Twiggy. Ja, Linde är helt enkelt en hyvens kille. I ♥ you!

 


Kommentarer
Postat av: Nöken

Vadfinduär.

Ska bli roligt att du kommer hit nästavecka.

Nöken ser också fram emot det : )

2009-10-28 @ 20:39:25
Postat av: L

åååh.. vad du generar mig finaste Jenny!! huvvaligen. =)



Det ska bli roligt att hänga igen till veckan! Vi har många ämnen att tröska! =)



KRAMAR



2009-10-30 @ 12:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0