Kylslaget

En underbar dag i backen! Men temperaturen, som var aningens kylslagen, resulterade i smärre problem för undertecknad. Jag var när jag stog på tröskeln hemma igen ännu iskall och frysande - de 24 graderna i bilen hem till trots. Det gick helt enkelt inte att tina upp mig. Efter att ha marinerats i badkaret i kokhet vatten som en liten grisrosa isglasspinne deckade jag i sängen med kläderna på och lampan tänd innan klockan hade slagit nio. Det tar på krafterna att frysa. I dag vaknade jag med läppar stora som valfri glamourmodells och röda som tomtens outfit, kylans lilla present. Ja jösses. Nu låter det kanske som om det inte var bra i backen, men det var det! Fem kalla men mycket glada skid- och snowboardåkare kommer bestämt tillbaka när temperaturen har reducerats lite på minussidan.








Kommentarer
Postat av: Mia

Var är ni någonstans? Inte Malmö väl? :)

2011-01-16 @ 13:17:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Oj, oj, det låter kallt! Hoppas du tinade upp ordentligt, det är jobbigt att vara sådär riktigt genomkall!

2011-01-16 @ 14:14:50
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0