Romme, Pomme Karrevarrevomme, Karrevarravinkenstinken Stomme!

Japp. Uppe vid sex. Och det är lördag. - Varför? undrar ni. Jo, nu bär det av mot snowboardvänligare breddgrader. Dock bara över dagen. Men det är inte så bara för undertecknad. Jag har inte åkt ordentligt sedan jag började på universitetet. Ergo: jag har inte åkt ordentligt på sju-åtta år. Det var inte svårt att ta sig upp från sängen när väckarklockan ringde, kan jag säga. Överpeppad skulle kanske kunna beskriva mitt tillstånd just nu. Jag passar under detta ljuvliga humör att bjuda på en bild från gårdagskvällen. Som bjöd på barn- och vuxenmys hos familjen Larsson. Också det ljuvligt (Anna F, bit ihop!). I alla fall. Nu kör vi!




Kommentarer
Postat av: annaf

carpe diem för fan :)

2011-01-15 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0