Den sista måltiden

...ja, i Sverige då. På två veckor. Ok, det är svårt att sätta rubriker ibland, ok?! Familjemiddag i går. Nästan varje gång det vankas familjemiddag är menyn signerad och exekuterad pappa Carl. Denna gång bestämde min ömma moder och undertecknad oss därför att ta över uppdraget.



Chévre chaude till förrätt.



Min paradrätt, med recept signerat Vibbe, pasta med rökt lax.



Och så hemgjord kaffeglass till dessert. Eller Eis Kaffee, som min schweiziska mormor och mamma säger.


Kommentarer
Postat av: jenny

hehe men å då skulle du ÄLSKA den semlan jag åt häromdagen från mitt lilla närfik, sjuukt god :P Jo men precis, bodde i Paris i två år, väldigt mysigt! Hoppas du får det helt fantastiskt på Sri Lanka!!!

P.S. mums, chevre chaud!!!

2011-02-13 @ 18:23:18
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0