Une journée tranquille



Enda sedan jag kom hem till föräldrarna har jag velat bara vara. Men hittills har schemat varit fullspäckat. Middagar, fikastunder, extrajobb, fester och åtaganden. Idag skulle jag egentligen behöva göra lite ärenden. Men jag har faktiskt tagit ut semesterdagar från jobbet och tänker därför inte göra många knop idag. Pyjamasen och tofflorna får vara på så länge som möjligt och sengångar-mode på. Mamma och jag har legat skavfötters i kökssoffan sedan tiosnåret i morse. Hon med julklappsboken och jag med laptopen på magen. DET är semester det!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sådana dagar är underbara!

Efter två intensiva juldagar, spenderade jag gårdagen i soffan...en sväng till gymmet blev det också, men annars var det mysmood som gällde. Nu är jag fit for fight och tillbaka på jobbet igen!

Kram

2011-12-27 @ 13:31:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Det är så det ska vara på semestern :) Hoppas du får en riktigt god fortsättning och tar vara på dagarna med familjen.

2011-12-27 @ 15:41:36
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0