Helrenovering



Jag ska inte sticka under stol med att jag har "låtit mig själv gå" under sommarens jobbmaraton. Tisdagen vigdes därför åt ytligheter och inombordsheter. Två (!) besök hos naprapaten, ett till hudterapeuten och ett till frisören fick det bli. Brand new. Gött. Jag lyckades dessutom trycka in en lunch och shopping med mamma på stan. Naprapaten förresten. Det är inte så kul att höra "fortsätter du så här kommer du ha kronisk värk i hela kroppen om tio år, och då hjälper inga behandlingar" och "om du inte lär dig att slappna av kommer det aldrig bli bättre". Jepp. Jag vet. Den där inre stressen alltså. Men nu skiter vi i det och fokuserar på att jag är snygg igen, ledig och resredo. Hurra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät som en ruskigt bra dag! Man får inte glömma att underhålla sig =) Nu ska jag packa väskan för spabesök ;-)

2011-08-10 @ 11:25:25
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Ellinor

Skönt med en helrenovering! Skulle jag också behöva...

Kram

2011-08-12 @ 22:01:42
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0