Grill









Ja, jag vet. Jag och resten av Sveriges befolkning. Men igår hade undertecknad grillpremiär. Underbart, såklart. Ett oväntat tips: blanda två burkar creme fraiche med en påse bea-pulver, salt, peppar och en massa färsk citronsaft. Fin-fin grillsås. Oväntat både på grund av att jag inte alls är den beaälskare de flesta andra svenskar är och på grund av var jag hittade receptet. På Rebecka Simonssons blogg. Där jag sällan tittar in och som för mig inte verkar vara en matblogg i första hand, så att säga. Men prova och rapportera vad ni tycker, vetja! Vi lär ju ha ett par grillkvällar framför oss, kan jag gissa.


Kommentarer
Postat av: angelica

vi började grilla redan i februari. haha! :)

Så i påsk var det nog kanske 20e gången.



Kram!

2011-04-27 @ 08:08:30
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Helena

Får jag anställa dig som min kock? (Egentligen undrar jag när du ska bjuda mig på din goda mat? Eller du behöver inte bjuda, jag kan handla det du säger och så lagar du!!) Puss

2011-04-27 @ 14:02:17
Postat av: Anonym

gott!

2011-04-27 @ 18:09:17
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0