Frosseri

Det har blivit en hel del middagar den senaste tiden...Först var det mammas och pappas bröllopsdag...





...med stekt feta och aroniasylt...



...och lamm (quorn till mig), potatiskaka med västerbottenost och kantarellsås...



Och vaniljpannacotta med punchkokta björnbär.

Sen var det valvaka...







Och det var ju min födelsedag också!



Räkfrossa!

Det har också serverats lite mindre avancerad mat från vår stolhet, pizzerian Milano.



Nu blir det lite träning. Kroppen kan behöva det, kan man säga...Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jenny,ordet matporr är inte något jag tycker ska ingå i din repertoar... :) Men gott såg det ut!

2010-09-23 @ 20:43:36
URL: http://tradgardsgatan21.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Nej men du, jag lyssnar ju som alltid på dig och har tagit bort det, Helena! :) Kram

2010-09-23 @ 20:49:08
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0