Imponerad

Jag gillar min iphone 4. Det gör jag. Men jag blev i ärlighetens namn inte så imponerad som jag trodde att jag skulle bli. Jag har haft den i ungefär två månader nu. Klart jag gillar att den kan användas till så många saker, men jag tycker inte att den är det bästa i mitt liv, som Lotta. Kanske för att jag är besviken på batteritiden och för att täckningen är en väldans besvikelse (och ändå har jag samma operatör som men min gamla lur, mycket knepigt). Med "ingen service" på displayen går det inte att göra ett jota med ipponen (som Fia kallar den, uttalas med finsk brytning). MEN idag blev jag imponerad. Av en sak som egentligen säkert är det mest enkla och basala med min lur. Men det var en sådan sak som Jenny Lina Carlsdotter blir imponerad av. Lite CIA-varning, men det är ok. Ipnonen har alltså registrerat alla platser jag har fotat på. EXTAKTA platser. Jag zoomade in på kartan vid knappnålen vid Vätterns början (som inte syns på just denna bild, tyvärr) och kom till den exakta rastplasen jag tog fotona för det här inlägget. DÅ blev jag imponerad. Ibland är det de små sakerna man blir imponerad av (för kolla in nivån av täckning, inte så bra va?).


Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, jag tränade där förut, bytte när jag började simma mer, så jag är på Actic =)

2010-11-12 @ 11:01:52
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Utmaning utfärdad och du är nu rätt länkad på min blogg. Trevlig helg!

Kram

2010-11-12 @ 12:08:34
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/
Postat av: Ferferi i Göteborg

Men oj! Så dålig täckning menar jag. Vad har du för teleoperatör? Jag har nästan aldrig (om någonsin) (än) (ta i trä) haft dålig täckning med min. Har Telenor.

2010-11-12 @ 18:53:07
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Anna

oj, jag blev alldels matt och orolig i hjärnan bara av inledningen. Jag hör till dom som inte har en iphone än, känner jag mej om tant som inte hänger med..

2010-11-12 @ 22:58:40
URL: http://nanniss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0