Den som väntar på något gott...

Igår när jag med min miserabla förkylning (som nu även innefattar en envis, äcklig hosta) tog mig hem från arbetet passerade jag förbi trädet i backen som på julen blir adventsträd. Och det var tänt. Det var allt jag behövde. Jag var inte längre för tidig med att dra igång det. Mustdrickandet alltså. Det blev en flaska bara minuter efter trädmötet. Och den blev vad jag bjöd på tillsammans med lite gott att mumsa på när Sara och Karin kom på kvällsfika. Nu är det bara glöggen jag måste hålla på lite till. Jenny Lina Carlsdotter - juldiggare, who would have thought?






Kommentarer
Postat av: Nicky

Mysiga bilder! :) Krya på dig!



Önskar dig en fin fredag och helg! XX Nicky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0