Den här dagen kan dra åt helvete

Jag läste just på en blogg om någon som tycker den här dagen kan dra åt helvete. En aning juvenilt förvisso, men jag är beredd att hålla med. En längre tid nu har den smugit sig på känner jag. Ilskenheten. Tar ut den på mamma. Som vanligt. Förlåt mamma. Jag älskar dig. Jag är lite labil alltså. Tur att min själ får lite förnimmelser om när allt var rosa moln och smakade gräddtårta i helgen. Dra åt helvete, torsdag. Nu ska jag gå och göra en av mina mänskliga Ctrl+Alt+Del igen. Så Mette och Eva slipper den här Jenny Lina Carlsdotter i helgen. Och så att ni slipper henne här på bloggen. Ok? Nu gör vi slut på den här dagen, en gång för alla. Hörs i morgon.



Serenity now, Serenity now, Serenity now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0