Printemps indeed!

Först och främst: GRATTIS till Eva som fick hotshot-jobbet. Du är bäst!

I dag har våren fullkomligt exploderat i Paris. Hela NITTON grader i skuggan fick vi njuta av. Jag firade med att köpa tulpaner och genom att inviga mina nya löptights i "Le Luco". Det var andra som hade tänkt som jag....





Som sagt, våren har exploderat i Paris. För tre månader sen spydde jag ut bildorgier i vinterlandskap, här kommer en bildorgie i vår(park)landskap.

















Men med våren kommer pollen. Jag ska länsa närmaste pharmacie inom kort.


Kommentarer
Postat av: Helena

Härmed slutar jag läsa din blogg och återkommer när vi fått sommar! :)

2010-03-18 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0