Uppsatssjukan

Jag vet. Orgier i snölandskap och mys på bloggen det senaste. Men det är mitt liv just nu. Och det är ju enligt namnet det bloggen ska handla om. Mitt liv. Så här kommer fler bilder på mys och snölandskap, denna gång från min knäckkokning och dagens hudrastning med mamma (och hund).


























Det har uppsatsats också. Och eftersom jag lider av uppsatssjukan (dvs facebookar och slösurfar 95 % och skriver 5 %) kan jag här redovisa mitt arbete och tipsa om lite roliga grejer att sysselsätta sig med under julledigheten.

Detta kan du göra med den kamera innan du går ut på juldagen.

Detta kan du göra om du är trött på gamla hederliga svenska peppishus.

Trött på katten, skaffa detta  som husdjur istället!

Ingen julklapp? Gör detta till mamma/grannen/mormor och rama in.

Jepp, redovisning klar. Plus inflation i facebooktimmar och bloggläsande då...men de hade nog inte blvit så roliga att redovisa om här...inte roligARE i alla fall (jag inser att detta inlägg är vad man i folkmun brukar kalla onödigt och kanske till och med en smula tråkigt och meningslöst. Men som sagt, uppsatssjukan!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0