Back to basics

Min syrra har ju vikarierat som bondmora till i från i sitt vuxna liv. Nu är det dags att återigen bosätta sig på landet. Jag var där för att inspektera i går. Jag tycker också om landet. Jättemycket. I en timma eller så.









De hade brytit av den lantliga miljön och stilen lite i köket. Sådant uppskattas av undertecknad.



Kvällen tillbringades på en filt i kvällssolen med Lotta, och Wille tillkom när solen hade försvunnit bakom hustaken. Ikväll stannar de förhoppningsvis hela natten, så att jag äntligen kan få lite sömn. Jenny Lina Carlsdotter är inte så mycket för det här med att sova själv. Speciellt inte när det härjar någon slags inbrottsliga i krokarna.







Sist men inte minst säger vi GRATTIS till Lotta som idag kommer ännu ett steg närmare trettio. Ikväll firar vi henne med grill och rosé. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0