Världens gladaste plats

Fortfarande lov och ännu en tripp utanför Paris gränser. Denna gång till ett annat land. Disneyland.





















Ja, jag vet. Men jag bjuder på den.







Näringsintaget under dagen präglades av tre saker: socker, fett och dietcola. Eller präglades förresten, det var det enda som intogs, come to think of it. Det sistnämna i så kopiösa mängder att jag vid flertalet tillfällen höll på att göra i brallan. Räknade med Alisons hjälp ut att jag klunkade ner nära TVÅ liter under dagen, jösses. Det hela avslutades dessutom med ett besök på Rainforest Café. Good times.
















I morgon blir det tillbaka till fullkornsgröt, träning och plugg. Vi ska inte överdosera, inte.


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Nej men då är vi nästan grannar då! Trevligt :) Visst är St Germain parfait? Och du, dem där kanderade äpplena såg delikata ut,,,

2010-04-24 @ 01:41:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Ferferi

Förresten! Vad kostar det att gå på Disneyland?? Jag har tänkt på att ta mig dit men vette fasiken om det kanske är värt det egentligen?

2010-04-24 @ 01:42:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0