Torsdagen i Paris..

...bjöd på 29 C varmt, shopping och lunch i parken med tjejsnack tillsammans med fina Ali (som för er som inte fattat det alltså är en tjej, och således på grund av min läggning inte min partner. Ali är kort för Alison och jag gillar män).




Jag fick givetvis två stora blödande skavsår i värmen innan vi ens nått Louvren, det var bara att införskaffa flipflops...(Bucklorna på mitt ben är förresten sviterna av rörolyckan under Ritzkvällen).






I Le Luco såklart, där vi för övrig träffade en jättetrevlig mexikansk/fransk/arabisk kvinna som jobbade för ICRC. Jag dog lite inombords av hennes historier. Jag vill också rädda världen. Snart. Snart.




Jag åt världens godaste brioche med tonfisk och fromage blanc med lingon (!). Fromage blanc är för övrigt min nya drog. Jag äter minst två om dagen. Men björnbär, med hallon, med persika, med jordgubbar. Gud så gott! Och typ helt fettfritt! Voilá,mitt godisug är fixat! Fast att det mer än troligen är massa socker i blundar jag helt för...


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Sa jag att jag börjat följa dig via Bloglovin förresten? Sååå mycket enklare. Fromage Blanc är för övrigt min drog också.

2010-04-30 @ 16:36:50
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0