Swedish Forum of Human Rights

Gårdagen var mest bara allmänt sunkig. Mest häng hemma med Sandra och en promenad med Oskar runt Skanstull. Dagen har spenderats på MR-dagarna. Lite klen mässa måste jag nog tyvärr meddela, men jag hittade lite litteratur som jag eventuellt kan använda i uppsatsen så det var ju något. Jag gick på ett intressant seminarium om klimatflyktingar. Dessutom kom fina, fina "syrran" Kristina och käkade lunch med mig. Tack vännen för att du åkte ända från Uppsala! I ♥ you!  Jag träffade även lite oväntat alltid sprudlande glada Connie idag, en välbehövlig vitamininjektion. Morgondagen inleds med filmen Age of Stupid för min del. Temat på MR-dagarna är klimatet och MR. Nu blir det snart Vapiano i Gamla Stan med Anna och Hanna, splendid.





Linde live-bloggade på http://humanrightsstudies.wordpress.com



Öppningstal av Sheila Watt Clotier, "inuiten som utmanar USA"



Jag i MR-montern



Världens finaste Kristina.



Linde i MR:s broschyr.


Kommentarer
Postat av: Connie

Haha! Alltid sprudlande glad? Det vet jag inte riktigt, men väldigt glad över att stöta på dig blev jag! :) Läste i broshyren. Var du med och utformade den? Blev nyfiken på om det är fler kursare som hamnat på Röda Korset (stod i broshyren)? Vet du det? Himla kul! Tids nog ser vi att du jobbar under FN - helt övertygad!



Stor varm kram i hösttid,

Connie

2009-11-17 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0