SOL!!!

Först och främst:

Trita Parsi: GRATTIS!

Obama: DETTA är rolig ironi, DETTA är inte det.

Schweiz: DETTA är inte ok! Fy skäms! Och det gör jag för det blod som flyter i mina ådror, att vara stolt över mitt schweiziska blod är ett minne blott!

Nu så. SOL! Lotta, du må ha det tufft i Änglarnas Stad, men man fattar att du har något vi inte har när man hoppar upp och ner och det känns som om man vunnit på lotto, fått högsta betyg på en tenta, fått high score på favoritspelet och fått en hemlig beundrare all rolled into one när man ser detta på morgon-powerwalken/joggingturen:



TRE (!) soltimmar i november, eller hur var det? Jag tror inte jag är ensam om att önska mig en eller två varje dag i adventskalendern.



Sol i mina ögon, musik i mina lurar











The Mallard Mafia! Kristin, Lotta och Fia, detta är numera namnet på bandet, Wishpond is no more (för den är full med gräsänder)!

Vad kan man annars göra i Linde så här års?



Man kan luncha med underbara Lukas som låter min glappkäft härja fritt över stuvad senapspotatis och rabarberpaj.....



Eller så kan man återuppta och avsluta "konst"projekt man tidigare startat, till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0