Hipp, hipp hurra!

 
Idag fyller gulleponken två år. Igår åkte jag hem till honom och hans föräldrar, lekte och busade, käkade fisk och kramades. Av mig fick han bä, bä vita lamm och imse vimse spindel som sångböcker med tillhörade litet gosedjur. Enligt rapporter från hans far var de mäkta populära vid sängdags. Det gör mig glad. Jag fick också lite kvalitetstid med gulleponkens mamma, vilket var long overdue, även om det var kort och intensivt. Som hon sa: som en speed date! Bättre det än inget tycker jag. Underbart egentligen. Nu hoppas jag på att vi hinner med en slow date snart. Nu är det redan torsdag och i morgon är veckan slut. Jag tyckte den nyss började. Vilket är ett gott tecken så klart. Livet bra just nu. Skönt. Ha en fin torsdag, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Hipp hipp hurra!!

2014-03-27 @ 18:42:03
URL: http://Www.angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0