En alldeles speciell helg


De här älskade tokfrassarna var i Öret över helgen. Förutom kärlek, kramar och bebisgos blev det hotellfrukostar, middagar på restaurang, vin-, ost- och chokladmässa, promenader i solen och massa snack. En underbar helg som gick på tok för snabbt. Nästan så att jag saknar dem mer nu än innan de kom. Jag fick också träffa den lille för första gången sedan han föddes i höstas, och jösses vilken charmknutte han var då! Det kändes som om vi redan kände varandra och det var helt naturligt att gosa med honom. Vi har ju "pratat" lite på FaceTime innan, så vi kände igen varandra lite. Solen sken mest hela helgen, trots att vi hade fått prognoser som skvallrade om snö, regn och storm. Ja, lite så var helgen. Fler rapporter kommer, jag måste bara komma tillbaka till verkligheten lite först. Ha en finfin måndag, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken underbar helg! Det är verkligen fint att vara omgiven av nära och kära - både att ge och att få ta emot en massa kärlek <3 Det strålande vackra vädret gör ju sitt till också. Blir alldeles pirrig i hela kroppen.
Hoppas att du får en fin vecka.
Kram

Svar: Detsamma kära du! Ska besvara ditt sms också! :) kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-17 @ 11:48:48
Postat av: Helena

Men å så mysigt med bebisgos! Hoppas du snart är sugen på snart-3åring-gos också, vi längtar efter dig! Vi hörs i veckan! Puss

Svar: Jag är alltid sugen på snart-3-åring-gos! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-17 @ 21:51:02
Postat av: Lotta

Öret! Så himla trevlig stan är och extra skön är den nu när du bor där! Min bästa väns son pluggar på stadens uni - såg det där med att koka vattnet på FB så jag misstänkte att det var något på gång…yikes för avloppsvatten! Var försiktig.

Härlig helg ni haft! Vill också äta hotellfrukost ;)

KRAM!

Svar: Hihi, jag mailade dig nyss!
Ja, vattnet är mindre kul. De förlängde tiden för kokning av vattnet ännu en dag igår, men i går kväll kom första rena provet. Förhoppningsvis är vattnet ok igen på torsdag...

KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-17 @ 23:15:46
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0