Lisa för själen

 
I måndags tog jag ut en semesterdag för att förlänga föregående helg. Den tillbringades som ni kanske har förstått söderöver. Vi var ett gäng som roadtrippade, tog en springrunda, klättrade, hoppade på stenar i den underbara bärnstensfärgade ån, badade, besökte tehuset långt in i skogen för att mumsa på scones med clotted cream och lemon curd, grillade, promenerade, upptäcksfärdade, besökte Danmark och bara njöt. Det var lisa för själen. Att få umgås med familj och vänner och bara vara. Det kändes när vi kom hem som om vi varit borta en hel vecka. det ser inte riktigt ut så just på bilderna ovan, men vi hade faktiskt väldigt fint väder också. Speciellt om man jämför med övriga landet.  Underbara Halland! 
 

Kommentarer
Postat av: angus

Titta någon har startat en Paris tradition! :)

Besan och klas har BF 1 januari! Så det blir ju ett tag som vi är lediga tillsammans! :)

Svar: Ja eller hur? Så sött mitt ute i skogen. Fick tänka en stund innan jag fattade vad du menade! :) men jo någon har låst sin kärlek där. Någon gång kanske vi kan road trippa dit tillsammans? Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-03 @ 10:27:14
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Ellinor

Teboden! Det var alltför längesedan jag var där nu. Får nog minsann ta och inte bara planera in ett besök söderöver, utan också ett besök i de småländska skogarna.
Kram

Svar: Ja det är ju så mysigt där! Jag köpte tre jättegoda: chai (som är god även utan mjölk och honung och allt det där), polka (perfekt när man får sötsug!) och körsbär med riktiga bitar körsbär. Sedan fikade vi där med varma scones och soppa. Mums! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-03 @ 15:02:23
Postat av: Angus

its´a dejt!!

Ja men lite så kände jag med! men tänkte att det va hormonerna som spöka, alla får väl prata om vad de vill, men nånstans kände jag att de borde tagit hänsyn för de var väl medvetens om att jag satt där med min mage.

Svar: Ja jag hade då inte plågat någon så. Du skulle sagt till. Jädra osolidariska tjejer! Kram till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-03 @ 21:07:08
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Bästa minisemestern och energiupptankning - roadtrips! Det och bullar ;)

Jättehärligt ser det ut!

KRAM och ha en skön helg xx

Svar: Ha en skön helg, du med!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-04 @ 18:10:48
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Lillis

Du tar så fina och inspirerande bilder. :) Berätta gärna vad det är på matbilderna då det ser så gott ut. Hur hittar man till Lerklockans gruva? Jag försökte googla men hittade inte. Berätta gärna. :)

Svar: De flesta matbilder är nog ganska uppenbara! ;) Det är i Bergslagen gruvan ligger.
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-04 @ 18:20:33
Postat av: Sofia

Jag får alltid sån Sverigelängtan inne på din blogg. På gott och ont :)

Svar: Vad härligt! Tror jag.... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-09 @ 17:15:21
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0