Äntligen!

 
Sandra och jag har försökt få ihop det länge, länge, länge. Och inte lyckats. Som exempel fick hon en sak av mig hon vunnit i min adventskalender. För ETT år sedan. Men, vi lyckades nyligen ses, som föregående mening skvallrar om. På nyårsdagen tog jag min vän och knatade hem till Sandras underbara, ljusa etagevåning. Det lektes och mystes med hennes underbart söta och charmiga dotter, mumsades på gott och lyxigt fika och pratades massor. Även Limeonskan var där, och Sandras mycket trevliga man. Jag hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid tills vi ses igen. Verkligen inte. Sandra berikar mitt liv på ett oerhört fint sätt och det vill man ju inte vara utan. Jag hoppas jag tillför något i hennes liv också. Vill man bli berikad av hennes klokhet och vackra bilder på distans kan man ju kika in på hennes blogg, HÄR. Nu ska jag faktisk börja fixa ännu ett sådant efterlängtat möte med en bloggande vän. Om ett par timmat kommer faktiskt Angelica hit. Som bor där Sandra växte upp. Världen är liten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad himla fint skrivet Jenny! Det var så mysigt att ha er här. Alltid.
Hoppas vi kan få ihop det snart igen. Stor, varm kram från en som är glad att vi ses.

Svar: Stor kram tillbaka och hopp om snart återseende! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-12 @ 06:33:20
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0