Tisdag


Inte fettisdagen. Men väl en tisdag med semlor. Vissa hintar på sociala medier om att jag är beroende. Kanske. fast nu tar jag det lungan med dem ett tag. Så att jag (hemska tanke!) inte tröttnar. Eller växer ur mina braxor. Fast i går var jag fasiken värd det. Efter jobbet brände jag av ett klätterpass OCH ett hårt styrkepass. Så det så. Och idag är det onsdag och det betyder onsdagsfika på arbetsplatsen. Bäst att sticka till gymmet idag igen, då. Jag kommer att vara själv på min enhet idag på jobbet, så det är ba å kör, så att säga. Och ikväll åker jag och föräldrarna och kollar på den HÄR föreläsningen. Ska bli intressant. Tjipp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

mmm åt en igår från Sveas
helt ok! Kommer inte ihåg vad den fick i ert test! :)

Svar: Blä! Smakat limpa. Ingen kardemumma i ju! Fick 1 av mig med 2 i NA. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-12 @ 09:56:32
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Ellinor

Allting handlar om balans - vi måste leva medan vi lever så att säga. Skulle aldrig (mer) vilja utesluta någonting i mitt liv som får mig att må bra eller som jag tycker om. Därmed inte sagt att jag enbart behöver leva på exempelvis vin och choklad ;) Men det är inte de små detaljerna utan helheten.
Oh, så filosofiskt det blev nu. Skulle bara säga att det såg ut som himmelriket för en semmelälskare som du.
Kram

Svar: Haha, Ellinor, filosofisk måste man vara ibland! Jag har en vän som pratar mycket om balansen och visst stämmer det. Och om vi ska vara ärliga så skulle jag aldrig kunna äta så mycket om jag inte tränade ordentligt. Inte om jag vill ha kvar min garderob. Och det smakar ju bättre med allt man äter när man tränar. Och båda delarna får mig att må mycket bättre. Både i kropp och själ. Kram till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-12 @ 12:39:55
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lisa - Kreativ bakning ♥

Semlor kan ju vara det godaste som finns så man får allt unna sig en då och då :D

Svar: Ja verkligen! Och när det gäller mig är det oftare än då och då...
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-16 @ 18:00:20
URL: http://lisascupcakery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0