En kärlekens dag

 
 
Vi fortsätter på bröllopstemat och börjar därmed bakifrån i min rapportering. Efter tre timmars sömn och ett försenat plan från Balkan landade jag i Bergslagens hjärta, på en äng, vid en sjö, hemma hos Angelica. Bara veckor efter att hon förevigat min systers vackra bröllop var det dags för henne själv att säga ja och bli Fru Rosengren. Jag grät som ett barn och var så lycklig att jag hann i tid till vigseln. Mina ajfån-bilder gör ju såklart inte dagen rättvisa, men här ser ni det ur mina ögon. Framgent kan jag tänka mig att det kommer magiska bilder inne hos Angelica själv. Stort grattis, älskade vän!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fantastiskt vacker även detta bröllop. Så genomtänkt in i minsta detalj.
Bröllopsdagen är verkligen en speciell dag att få dela med nära och kära <3

Svar: Verkligen! Jag blir helt knäckt av allt det finna. Många glädjetårar har runnit på mina kinder denna sommar... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-21 @ 09:31:14
Postat av: sara

Sååå vackert! Och fina bilder!

Svar: Tack, ajfånen levererade lite i alla fall.... :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-21 @ 09:33:26
URL: http://frenchcreme.blogspot.fr/
Postat av: Angus

Fina angelica! Föstår att det va helt magiskt
va mycekt vackert du fått vara med om i sommar
jag med :)

Svar: Ja verkligen! Det var en magisk sommar för oss båda!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-21 @ 09:59:23
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Postat av: Käthes Mode

Ser jättefint ut!

2014-08-21 @ 12:32:30
URL: http://www.kathe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0