Vårkänslor och "syskon"kärlek






Gårdagen var en av de bästa på mycket, mycket länge. Började dagen med att sitta på the Iron Throne. Sedan lunch med "syrrorna" efter en mellanlandning i Kungsan där vårkänslorna härjade fritt. Lite shopping på stan och sedan trettis ändra fram på småtimmarna. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite skör idag, men det var det värt! På dagens schema står det brunch och Djurgårdsprommis med vännerna. Och sedan - tyvärr - ett tåg hem. Men snart är jag tillbaka igen. Ha en finfin söndag, kompisar! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen.
Det låter som om helgen varit såå härlig. Har haft en släng av magsjuka och har därför inte hört av mig :/
Åk försiktigt hem och stor kram!

Svar: Åh men fy! Hoppas du mår bättre nu! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-06 @ 13:43:10
URL: http://storstadsstockholms.blogg.se
Postat av: Angus

Åh titta det blommar! :) va fint! Ni är fina oxå

Svar: Hihi, tack!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-06 @ 16:43:02
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Ellinor

Fina vänner är verkligen guld värt och de ger en så mycket. Även jag har haft ynnesten att bara omge mig med underbara människor denna helg. Gör att jag idag känner mig på fantastiskt bra humör, det grå och regniga vädret till trots.
Stor kram

Svar: Ja, verkligen. Vad härligt att du också hade en sådan helg. Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-07 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0